Mitä tehdä, jos lippuni ei toimi?

Ilmenikö ongelmia lipun kanssa tapahtumassa? Tämä on harvinaista, mutta mahdollista. Tässä on, mitä voit tehdä tapahtuman aikana ja sen jälkeen.

🎫 Lippu ei toimi – olet yhä tapahtumassa

Ensin – ota rauhallisesti. Jos et pääse sisään, voit tehdä seuraavaa:

  • Kirjoita meille sähköpostia – otamme yhteyttä myyjään ja yritämme ratkaista tilanteen.
  • Usein kyse on vain väärinkäsityksestä.
  • Mikäli olet yhä tapahtumapaikalla, kerää mahdollisia todisteita, joista voi olla hyötyä myöhemmin.

Hyödylliset todisteet:

  • Valokuva lipunlukijasta, joka osoittaa, että lippu ei ollut voimassa (viivakoodi selkeästi näkyvissä)
  • Järjestäjän myöntämä lomake (esim. 'takavarikkotodistus' tai 'petoslomake')
  • Todistus lisälipun ostosta (valokuva tai maksukuitti)
  • Näyttökuva matkareitistäsi tapahtumapaikalle ja takaisin

📩 Lippu ei toiminut – tapahtuma on ohi

Tilanne on hyvin ikävä, ja teemme kaikkemme löytääksemme oikeudenmukaisen ratkaisun. Aloita käsittely myyjän kanssa seuraavasti:

Miten aloittaa asian käsittely:

  • Lähetä meille sähköpostia.
  • Varmista, että ongelma todella on olemassa, ja seuraa ohjeita tapauksen käsittelyn aloittamiseksi.
  • Kuvaile tilanne mahdollisimman tarkasti ja liitä kaikki todisteet mukaan.

Onko sinulla lisää kysymyksiä tai huolia? Autamme mielellämme.

Chat

PiletiPunkt käyttää evästeitä

Käytämme evästeitä tarjotaksemme sinulle parhaan käyttäjäkokemuksen sivustomme vierailun ja lippujen ostamisen aikana.