Mitä tehdä, jos lippuni ei toimi?
Ilmenikö ongelmia lipun kanssa tapahtumassa? Tämä on harvinaista, mutta mahdollista. Tässä on, mitä voit tehdä tapahtuman aikana ja sen jälkeen.
🎫 Lippu ei toimi – olet yhä tapahtumassa
Ensin – ota rauhallisesti. Jos et pääse sisään, voit tehdä seuraavaa:
- Kirjoita meille sähköpostia – otamme yhteyttä myyjään ja yritämme ratkaista tilanteen.
- Usein kyse on vain väärinkäsityksestä.
- Mikäli olet yhä tapahtumapaikalla, kerää mahdollisia todisteita, joista voi olla hyötyä myöhemmin.
Hyödylliset todisteet:
- Valokuva lipunlukijasta, joka osoittaa, että lippu ei ollut voimassa (viivakoodi selkeästi näkyvissä)
- Järjestäjän myöntämä lomake (esim. 'takavarikkotodistus' tai 'petoslomake')
- Todistus lisälipun ostosta (valokuva tai maksukuitti)
- Näyttökuva matkareitistäsi tapahtumapaikalle ja takaisin
📩 Lippu ei toiminut – tapahtuma on ohi
Tilanne on hyvin ikävä, ja teemme kaikkemme löytääksemme oikeudenmukaisen ratkaisun. Aloita käsittely myyjän kanssa seuraavasti:
Miten aloittaa asian käsittely:
- Lähetä meille sähköpostia.
- Varmista, että ongelma todella on olemassa, ja seuraa ohjeita tapauksen käsittelyn aloittamiseksi.
- Kuvaile tilanne mahdollisimman tarkasti ja liitä kaikki todisteet mukaan.
Onko sinulla lisää kysymyksiä tai huolia? Autamme mielellämme.